Kom jij ons een handje helpen?

De kantine is het kloppend hart van onze mooie vereniging.

De ontmoetingsplek voor jong en oud.

De plek waar feest wordt gevierd van de bambino’s tot de 45+ elftallen.

De Place 2 Be voor leuke nevenactiviteiten.

De kantine inkomsten zijn onmisbaar om de vereniging draaiend te houden.

Wat houdt het in?

Indien je in de kantine/keuken werkt ben jij het visite kaartje voor onze vereniging. Wij zijn op zoek naar enthousiaste, spontane, vriendelijke vrijwilligers die met plezier een paar uurtjes per week dat heerlijke pilsje tappen of dat lekkere broodje klaar willen maken.

Ben je onervaren? Geen probleem! Wij leren je graag de kneepjes van het vak.

Let wel, de meeste uren vinden plaats in het weekend. Hou daar dus rekening mee.

Ben je nog niet oud genoeg om te tappen? Ook dit is geen probleem, er zijn genoeg overige werkzaamheden die je wel mag uitvoeren!

Wat bieden wij jou?

Je bent een vrijwilliger.

Maar voor het kantine/keuken personeel maken wij een kleine uitzondering. Je krijgt een kleine vergoeding per uur afhankelijk van de werkdag (weekenden iets meer dan door de week). Deze vergoeding kun je bespreken met de kantine commissie. Deze vergoeding is gebaseerd op de wettelijk voorgeschreven vergoedingsregeling vrijwilligers.

Aanmelden!

Ben jij al enthousiast. Wij ook! Meld je dan nu aan via Maud Odekerken (maudodekerken@gmail.com) of meld je in de kantine en geef je naam en telefoonnummer door zodat wij contact met je kunnen opnemen.