Ook dit jaar hebben we wederom een mooi bedrag mogen ontvangen van de Rabobank. Dit door deelname van jullie allen aan Rabo clubsupport. Wij als bestuur van SV Meerssen danken alle supporters, sponsoren vrijwilligers en allen die op SV Meerssen gestemd hebben voor het mooie bedrag van  € 973,78. Tevens hebben we een extra cheque mogen ontvangen van de Rabobank voor onze inzet binnen de jeugdafdeling van € 500.  Wij willen de Rabobank hiervoor hartelijk danken. Dit geeft aan dat we met onze jeugdafdeling stappen aan het zetten zijn, die ook buiten onze club opvallen. Een mooier compliment kunnen we als club niet krijgen. De jeugdcommissie, bestaande uit diverse commissies,  verdient hiervoor alle credits. Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken naar de toekomst toe.