SV Meerssen – Kloetinge 0 – 0

Na 5 minuten ontstaat uit de eerste hoekschop waaruit een scrimmage volgt. Nino Everaers schiet hierbij tegen een tegenstander aan. Daarna blijft het lang rustig, SV Meerssen is wel dreigender dan de gasten doch dit zet verder geen zoden aan de dijk. In de 33e minuut schiet Nino nog rakelings over en aan de andere kant moet Raf Mertens redding brengen ten koste van een hoekschop. Na de pauze kruipt Kloetinge wat meer uit haar schulp. Uit een hoekschop kopt Jeroen Kuijs na een uur wedstrijd net over de kruising. Raf Mertens is net op tijd uit zijn doel om Valentijn van Keulen van scoren af te houden en Dook van den Berg kopt net naast. Dit wat de kansen van Kloetinge betreft. 5 minuten voor tijd heeft Nino Everaers bepaald pech als zijn schot slechts de lat treft. Zo eindigt de wedstrijd in, zoals de Fransen en Walen zeggen, in “match nul”! Zondag wacht de uitwedstrijd in en tegen Goes welk team startte met een 2 – 0 nederlaag bij SV Hoek. Goes is de kampioen van de 4e Divisie B.

Bekerprogramma zondag 1 september

SV Meerssen 2 – RKSV Minor 12.00 uur